Praktycznie każda firma usługowa ma obowiązek rozpatrywania reklamacji swoich klientów. System RMA jest alternatywą dla korzystania z przepełnionych, zacinających się skrzynek e-mail. W jednym miejscu znajdziesz informację o klientach, zamówieniach i złożonych reklamacjach. System RMA jest wykorzystywany w wielu pionierskich firmach jako system CRM. Nie będziesz musiał krążyć pomiędzy kilkoma systemami obsługowymi. Z systemem RMA kompleksowo przetworzysz cały proces reklamacyjny!
Poza obsługą procesów reklamacyjnych, system RMA pełni rolę
feedbacku dla firmy realizującej zamówienia. Klienci biorąc
udział w procesach reklamacyjnych dostarczają firmie
informacji o zamówionych produktach. Informacji,
które na co dzień ciężko byłoby pozyskać od klientów.
Przykładowo w sytuacji gdy duża ilość klientów
reklamuje ten sam produkt powołując się na ten sam powód,
dla firmy jest to znak, że coś poszło nie tak podczas procesów produkcyjnych.
Generowane w systemie RMA raporty dostarczają informacji odnośnie reklamacji klientów, jakości produktów i rozwiązań logistycznych. Automatycznie generowane raporty pozwalają:
Uzyskaj szybki dostęp do informacji o produkcie bądź usłudze. Ustal czy dany produkt bądź usługa jest często reklamowana. Wyciągnij wnioski. Otrzymaj odpowiedź na pytanie → czy produkt jest wadliwy? czy usługa jest niepoprawnie wykonana?
Przed rozpatrzeniem reklamacji system podda ją weryfikacji. Klient nie uzupełnił kluczowych informacji? Nie podpiął karty gwarancyjnej? Weryfikacja przesłanej reklamacji pozwoli Ci ustalić, czy posiadasz wszystkie niezbędne dane do rozpatrzenia reklamacji.
Z systemem RMA stworzysz bazę wszystkich sprzedawanych produktów. Bazę będziesz na bieżąco aktualizować, aby zgadzała się z katalogiem produktów firmy. Dzięki synchronizacji online produktów, baza zawsze będzie aktualna.
W systemie RMA możesz podjąć osobną decyzję reklamacyjną dla każdego z reklamowanych produktów. Decyzja reklamacyjna nie musi być zbiorcza. Na bieżąco uzupełnisz notatki odnośnie wszystkich etapów procesu reklamacyjnego. Gwarantujemy - ułatwi Ci to podjęcie rzetelnej decyzji reklamacyjnej!
Zarejestrowana w systemie RMA reklamacja ma automatycznie utworzoną własną kartę, która podlegać będzie pod proces reklamacyjny. Na karcie reklamacji znajdują się dane o reklamowanym produkcie, jego pochodzeniu, informacje szczegółowe, treść reklamacji, załączniki oraz informacje o statusie rozpatrywanej reklamacji.
Bezpośrednio w systemie RMA złożysz wniosek o realizację decyzji reklamacyjnej. Wówczas wniosek np. o wykonanie korekty faktury czy wymiany produktu zostanie skierowany do odpowiedniego działu.
Korzystaj z systemu RMA z każdego miejsca i o każdej porze. Zaloguj się za pomocą danych swojego konta na laptopie, komputerze lub na innym urządzeniu z dostępem do Internetu lub zainstalowaną aplikacją RMA.
Drogi użytkowniku możesz także korzystać z systemu dostępnego na urządzeniach przenośnych typu tablet, telefon komórkowy z systemem iOS lub Android oraz na urządzeniach z systemem Windows. Reklamacje na urządzeniach mobilnych możesz obsługiwać poza Twoim miejscem pracy, bez połączenia z internetem, a w momencie podłączenia do internetu nastąpi synchronizacja danych, aby były aktualne i wspomagały w pełni proces rozpatrzenia reklamacji.